CrossFitness by Marie

tisdag 11 oktober 2011

Mör!






Idag kom det bara en mamma på Mamma Boot Camp då det var flera sjuka och dom hade diverse åkommor, mamman som kom är dessutom min svägerska så jag tränade med henne, vi körde ett lite mer upphottat pass än MBC passen brukar vara.
Det blev:
löpning ca 350 m
20 boxjumps
löpning 350 m
20 armhävningar
löpning 350 m
20 knäböj m hopp
 löpning 350 m
20 dips

Sen körde vi olika plankor, och sen ett triset med 10 burpees, 20 mountainclimbers, 10 grodhopp allt gånger 3.

Vi avslutade med 10 höftlyft med fötterna på bänken, och 1 bens knäböj på bänk 10 varje på ben i ett Superset gånger 3.


Blev imponerad av henne och tror jag behöver ge henne svårare uppgifter på MBC!
Vill tillägga att min svägerska är inte "nybliven" mamma utan har varit med och kört MBC i våras med så hon har byggt upp sin bål tex och klarar av övningar med hopp osv.

Blev rätt lagom träning åt mig idag då jag var mycket mör i rumpan och låren efter gårdagens Jump Lunges som jag dessutom gjorde en vända till i Tabataintervaller på kvällsträningen med tjejerna då jag ville pusha dom lite extra för dom var lite trötta på slutet och ville nog passet skulle vara slut! Eller?

3 kommentarer:

  1. Nääää, hur kan du tro det ;-)

    Du är bäst Marie.
    Jag är så glad att du finns :-)

    Kraaam /Marit

    SvaraRadera
  2. dina snälla ord värmer!
    det är ju ni som gör jobbet!

    kram

    SvaraRadera
  3. Vilket bra pass :-)

    SvaraRadera