CrossFitness by Marie

lördag 15 oktober 2011

Red Head!

Red Head igen då!


Äntligen fick jag i färgen jag köpt för ett bra tag sen i håret, man har ju aldrig tid känns det som men idag hade jag en stund ensam och då passade jag på. Är ju en fegis och har typ samma färg i varje gång men har ingen koll på vad färgen heter och köper nog olika märken på förpackningen varje gång men ändå blir resultatet nästan destsamma varje gång! Nu var det väldigt längesen jag färgat håret så utväxten var typ decimetrar. Blir ju såklart snyggare om man gör det hos frisören men det är ju inte gratis direkt......


Hittade min typ 10 år gamla favorit, en guld kofta som fick sätta lite piff till min annars så "roliga" outfit; jeans och t-shirt som jag jämt går runt i tror jag, när jag inte har träningskläder vilket inte är ofta i och för sig......
Skulle på min kusins 30 års kalas och hittar som vanligt inget att ha på sig och inget tvättat heller som man vill ha, då kan det ibland vara bra att vara en spara som jag är, det finns alldeles för mycket kläder jag borde göra mig av med men kanske tänker man och så blir det kvar några år till.
Guld koftan får hänga kvar några år till!!!

Behöver verkligen uppdatera min höstgarderob men när man är mammaledig går man ju mest i myskläder eller som i mitt fall träningskläder så man märker inte riktigt att man inte har något att ha på sig förrens det behövs. Träningskläder är ju så skönt men omgivningen kanske inte tycker det är så fräscht när man går i svettiga träningskläder från morgon till kväll, blir väl ordning på det när jag börjar jobba igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar