CrossFitness by Marie

lördag 8 oktober 2011

Helton jäveln!

Nej nu skiter jag i att jag är omotiverad och inte mår bra måste göra något ändå, nu bestämmer jag mig och skriver det dessutom här så nu måste jag! Tänker köra med upplägget löpning och styrka får nog bli den där sjuka WODen Helton igen! Orkar jag, det visar sig väl.....brukar inte ge upp så lätt. Ja så det är väl bara att rapportera här igen om ett tag hur det gick. Upplägget är alltså 800 m löpning, 30 i mitt fall Thrusters, 30 burpees allt gånger 3. Tror det tog ca 32 min sist, måste göras bättre tänker jag och blir lite taggad iallafall! Så om någon känner sig sugen är det ju bara att komma när det nu blir av vet jag inte på dagen iallafall och få köra skiten ur sig för den här är tuff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar