CrossFitness by Marie

onsdag 26 oktober 2011

Give yourself 16 minutes!

Dagens Tabatarace


Det fick bli ett Tabatarace idag, är väldigt omotiverad och har svårt att planera min träning men något måste jag göra och det var ett tag sen jag körde Tabatarace och det är snabbt avklarat men såå jävligt!

Gjorde Mountainclimbers i första, Burpees i andra på Crossfitvis m bröstet i och det går lite snabbare nu men är lite svag när jag ska upp och blir lite som ett S, gjorde 6 i första och 5  iresterande, Jump Lunges i tredje låg mellan 15-12 st, Knäböj m upphopp 13 i varje

16 min effektiv tid! Det kan vi alla hitta tiden till, men Tabatas ska inte göras varje dag, det ska vara så intensivt med detta race att man gör det 1 på sin höjd 2 ggr i veckan.

Blev helt stum och fick mjölksyra i tredje med Jump Lunges och i fjärde med Knäböjen m upphopp var det inte kul alls!


Nä nu får träningsglädjen ta och komma tillbaka....

Ska träna girlsen ikväll och DET är kul iallafall.


Förresten känns ryggen rätt bra nu lite stel bara, nu är det träningsvärk i magen som gäller efter 100 armhävningarna och 100 Swingsen igår, men det gillar jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar