CrossFitness by Marie

måndag 31 oktober 2011

Crossfit box på önskelistan!!!

Olga hade lagt upp en Tabata m KB idag som jag gjorde, gick inte så bra hade en Charlie i vägen men gjorde det iallafall.

Körde därefter 1 Tabata med  Jump lunges, 1 med Mountain climbers, 1 med Burpees.

Svettigt!!!

Jag ska hjälpa söta Marit att komma i sitt livs form nu inför hennes bröllop till sommaren, tycker det är så roligt och hon är så entusiastisk och beredd att satsa, jag är ju inget proffs eller så men skulle absolut kunna tänka mig att jobba med träning och hälsa som yrke, en dag kanske jag tar steget och utbildar mig och blir riktig PT......


På önskelistan står alltså en PT utbildning och jag vill ha en Crossfit Box (Crossfit gym) här, i Gustafs, ja varför inte jag och tjejerna vi skulle nog hänga där hela tiden-iallafall jag, barnen kunde få en egen Box!
Så nu vet tomten eller någon annan som gillar ge bort saker vad jag önskar mig.




Min Julklapp?

Ikväll fick tjejerna ta ut sig ordentligt och dom gjorde det jäkligt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar