CrossFitness by Marie

tisdag 18 oktober 2011

Lunchen

Rester från gårdagens lunch


Lunchen idag blev resterna av lunchen igår; Wokgrönsaker med kyckling och medelhavsmix med cocktailtomat, avokado, olivolja, balsamvinäger och salt peppar en liten klick turkyoughurt också.

Har inte tränat än och har inte någon aning om vad jag ska hitta på faktiskt, har haft så mycket annat nu så planeringen har inte varit bra.

Haft det näst sista Mamma Boot Camp passet nu på förmiddagen känns lite tråkigt och så vet jag ju inte om det blir mer till våren då jag jobbar men vi får se, kanske finns någon lösning där med.

Nu måste jag bestämma vad jag ska göra- lutar åt Helton woden men vi får se...........

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade hit från Lottas blogg ( fokuserad energi) och ser att du också är MBC instruktör. Det är min första termin och jag älskar det :) Jag jobbar, har stora barn ( 5 och 8 år) och har klasser på fm ( en dag börjar jag senare och den andra har jag på min lediga dag). Sen har jag även lördagspass för mammor med större barn. Du kommer säkert att hitta någon bra lösning till våren :)
    Ps gillar din blogg!!!

    SvaraRadera
  2. kul, ja visst är det roligt att instruera mammor, ger en så mkt tillbaka! ja det är ju också en lösning med helgpass, få se hur arbetstider och allt är till våren men ngn lösning finns det nog, tack för pepp!
    Jag har kvällsträningar nu med för tjejer/mammor alla av det kvinnliga könet som jag har lite tuffare och intensivare pass med och det är också jättekul....
    Tack, ska kika in på din med

    SvaraRadera