CrossFitness by Marie

tisdag 18 oktober 2011

Vatten över huvudet?

Det blev Helton WODen men tiden blev precis samma som förra gången, knäppt!
Ville ge upp och skita i det ett x antal ggr för den var så jävlig men ge upp, finns det? Nix! Inte idag och inte någon annan dag heller hoppas jag.

Måste ta tag in träningsplanerandet för resten av veckan nu så jag har en plan sen kan man alltid byta dag osv men en plan är bra.... Imorgon är det iallafall vila som gäller det är ett måste för återhämtningen känner jag få se om det blir 1 vila till denna vecka eller om jag orkar köra på?

Är nervös inför lördag då en go tjej bett mig komma och snacka lite om träning osv på deras tjejträff, blir nog kul men tror jag tagit mig vatten överhuvudet, har ingen aning just nu vad jag ska säga men det är ju några dagar kvar än! Förhoppningsvis har dom druckit så mycket vin vid det laget att dom inte tänker på mitt vimsiga babbel! Det löser sig som vissa brukar säga......





vad?




Olga skrev idag på sin blogg om typiska tjejgrejer tex att äta för lite, för mycket, inget före eller efter träning, träna för lite, träna för mycket? Och visst är allt det så vanligt och DET är sånt som bromsar förbränningen tjejer! Läs inlägget här tjejgrejer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar