CrossFitness by Marie

lördag 8 oktober 2011

Nära döden upplevelse...

Wtf, på sista varvet när jag var mitt uppe i Thrusters så trodde jag att jag skulle ramla ihop i en liten hög, det var så tungt att jag inte fattade hur det skulle gå till att göra Burpees sen också!

Men klar blev jag och inte några stora förbättringar i tiden direkt men det blev 32,15 min och det skiljer ju iallafall 30 sek mot förra gångens 32,45 min.




Låter dessa snygga Crossfit tjejer inspirera mig

Ja nu är det gjort och även om jag har lite blodsmak i munnen än och känner mig tung i bröstet så är det så skönt efteråt!

1 kommentar:

  1. Åhhh vad spännande! Jag var tvungen att gå in på youtube och kolla vad thrusters var för ngt :-) Berätta mer om ditt program! Förstår att du var helt slut, det ser jättejobbigt och JÄTTEintressant ut:-) Bra jobbat!

    SvaraRadera